Da, pentru ca am lucrat la campania asta. Si chiar daca nu mai activez in “uzina” respectiva, asta nu inseamna ca-mi reneg “copiii”. Exista acolo, pe site, o sectiune, numita “povesti”. Adica “indrazneli” scrise. Ma uit in fiecare zi acolo, verific, si vad tot felul de chestii insipide. In acelasi timp ma uit pe bloguri si vad tot felul de povesti foarte tari. Adica exact ce cauta campania asta. “Indrazneli” de zi cu zi, un pic de personalitate. Un pic de atitudine. “Uite ce am indraznit eu” – type. Da, stiu ca e o campanie publicitara. Si da, recunosc ca vreau sa mearga bine. N-o sa incerc sa va zic ca va vand vreun pont pentru care ar trebui sa-mi multumiti. Insa inainte sa-mi dati shutdown, ascultati-ma macar pana la capat. Campania asta nu presupune cumpararea vreunui produs si trimiterea vreunui cod. Campania asta cere doar activarea unui cont, si inscrierea unei povesti, fotografii sau filmulet, care iti poate aduce o statuie. Si daca faza cu statuia nu va coafeaza de niciun fel, nu cred ca aia 1000 de euro sunt de
ici de colea. Eu zic ca ar fi cazul sa va ganditi un pic la asta, si sa bagati povestile alea aici, pe site. Adica veveve indraznestesitu punct ro. Si, evident, daca tineti la sufletelul meu, DO SPREAD THE WORD!!! 🙂
Intersantă campanie, sper să aibă succes.
P.S. Profit de ocazie ca să te anunt că ai câstigat un loc în blogroll-ul meu (fără niciun fel de obligatii de genul link exchange) pentru că te-ai aflat fix pe locul 1.000 în Zelist.